lauantai 29. tammikuuta 2011

Hys hys

Nyt on salaisia asioita tekeillä, ollut jo pidemmän aikaa, joten ei ole oikein syntynyt blogin täytettä kun minua sitoo salassapitosopimus ensi torstaihin asti. Mutta sitten tänne ilmestyy paljon kerralla, lupaan sen. :)

Jokkemaasta lennähti tänne tunnustus, hiljaiselosta huolimatta. En nyt tiedä, onko blogini kovin monipuolinen, kun olen yrittänyt pysyä aiheessa, mutta ilmeisesti sitten tarpeeksi, jotta tämmöisen palkinnon voi saada. Ohjeena oli tunnustaa 7 asiaa ja lähettää tämä 15 blogille eteenpäin. Hirveä määrä blogeja, en tällä hetkellä taida aktiivisesti seurata edes noin montaa! Mitäköhän sitä tunnustaisi...

1. Olen lapsena tappanut kaksi joulutähteä hukuttamalla ne. Halusin varmistaa, että ne ovat hengissä lomareissun jälkeen, ja kaadoin niille ämpärikaupalla vettä. Kun tulin kotiin ja tönäisin ruukkuja, multa lainehti. Molemmat kasvit olivat kuolleet.

2. Olen kausi-innostuja. Innostun uudesta asiasta, luen siitä kaiken mitä käsiini saan, panostan uuteen harrastukseeni paljon ja parin vuoden päästä voi olla, ettei kiinnosta enää yhtään. Muutama vuosi eteenpäin, enkä muista aiheesta enää kuin rippeet.

3. Inhoan talvea, voisin hyvin muuttaa asumaan lämpimämpään ilmastoon, kunhan siellä puhuttaisiin suomea. :D

4. Välttelen tiskaamista niin pitkään kuin mahdollista, siksi meillä on astianpesukone.

5. Olen kissaihminen, mutta valitettavasti puoliso on allerginen.

6. Olen kasvissyöjä, koska en pidä lihasta. En myöskään juo kahvia, joten olen kyläillessä vähän ongelmatapaus.

7. Olen luonteeltani laiska. Jos ei ole pakko tehdä mitään, löhöän sohvalla/riippukeinussa/sängyllä koko päivän täysin ilman ongelmia. Toisaalta minulla on korkea työmoraali. Silloin kun tehdään, tehdään kunnolla ja valmiiksi asti.

Laitan tämän lätkän eteenpäin seuraaville suosikeilleni:

Plants are the Strangest People

Quu's Garden

The Balcony Garden

Varjoyrtin puutarha

You Grow Girl

1 kommenttia:

varjoyrtti kirjoitti...

Varjoyrtti kiittää ja kumartaa. Aurinkoista päivän jatkoa! Palaankin tästä selailemaan blogiasi tarkemmin :D